Uitnodiging Conferentie Duurzaam Ondernemen in de Vissector

De Visfederatie nodigt u van harte uit voor de inspirerende conferentie met het thema ‘Duurzaam ondernemen in de vissector’ op 9 januari 2024 Kasteel de Wittenburg in Wassenaar.

We zetten dit jaar de schijnwerpers op de cruciale rol van duurzaamheid binnen onze industrie.

• Machiel Reinders, onderzoeker aan Wageningen Universiteit op het gebied van consumentengedrag en marketing aan de Wageningen Universiteit, zal diepgaand inzicht geven in zijn bevindingen hoe consumenten denken en handelen ten aanzien van duurzame keuzes.
  • Karin Roosen van Stichting tegen Voedselverspilling zal spreken over het programma van Stichting tegen voedselverspilling om voedselverspilling binnen verschillende ketens en de visketen te verminderen.
  • Guus Pastoor sluit de conferentie af met een inspirerende nieuwjaarsrede en zijn visie op de toekomst van de vissector. Een moment om te reflecteren op het afgelopen jaar en vooruit te kijken naar nieuwe mogelijkheden.
Alle aanwezige worden uitgenodigd om het glas te heffen bij de nieuwjaarsborrel van het Nederlands Visbureau, waar informeel kan worden nagepraat en genetwerkt. U dient zich hier separaat voor aan te melden via het Nederlands Visbureau (info@visbureau.nl).

Registratie voor de conferentie is mogelijk via deze link.

Kasteel de Wittenburg
Landgoed de Wittenburg 1
2244 BV Wassenaar

Registreer hier voor de conferentie