Visfederatie zoekt Junior Office Assistant (32-36 uur)

Het team van de Visfederatie, de landelijke koepel voor de visverwerkende industrie en handel gevestigd in Zoetermeer, is op zoek naar een Junior Office Assistant. In de organisatie ondersteun je de collega’s op administratief en financieel gebied en ben jij eerste contactpersoon voor bedrijven.

Functieomschrijving
Heb jij tenminste een afgeronde MBO opleiding richting Recht, Bedrijfsvoering, Administratie en/ of Secretariaat? Ben jij representatief, accuraat, houd je van structuur en ben jij proactief? Ondersteun je graag een team, heb je affiniteit met het bedrijfsleven en houd je van afwisseling? Ben jij zowel administratief als financieel goed onderlegd? Dan ben jij de Junior Office Assistant waar wij naar op zoek zijn!

Taken en verantwoordelijkheden
• Bijhouden ledenadministratie;
• Agenda beheer;
• Archiveren;
• Organiseren van vergaderingen en conferenties;
• Financiën: controleren, factureren en jaaroverzichten maken;
• Telefoonbehandeling;
• Boeken van reizen en hotels;
• Algemene ondersteuning van het team;
• Beheer websites;
• Versturen nieuwsbrieven & vergaderstukken;
• Bijhouden post & mailing;
• Jaarverslagen maken.

Opleiding en skills
• Minimaal een afgeronde MBO opleiding in de richting Recht, Bedrijfsvoering, Administratie en/ of Secretariaat;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
• Communicatief sterk;
• Planmatig, accuraat, organisatorisch;
• Servicegericht;
• Oog voor detail;
• Energiek, initiatiefrijk en stressbestendig;
• Flexibele instelling.

Aanbod
Een afwisselende functie binnen een groot netwerk van de vishandel en de visserijsector in Nederland alsook stakeholders en beleidsmakers. Er is veel ruimte voor het zelfstandig beoefenen van de functie en om deze naar eigen ambities/interesses verder in te vullen. Wij bieden een aantrekkelijk marktconform salaris en uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Sollicitatieprocedure
Ben jij de Junior Office Assistant die we zoeken? Reageer dan snel door een sollicitatiebrief en CV vóór 14 september 2018 per e-mail te versturen naar Paulien Prent op paulien@visfederatie.nl. Voor meer informatie over de functie kunt u contact opnemen met Paulien Prent: +31 (0)79 30 30 310.